Aksat 24.10.

Taas näitä hienoja piirustelmia.

Eilen päästiin ekaa kertaa talvikauden treeneihin Sporttikselle. Odotukset ei mulla olleet kovin korkealla: Noppa-parka on ollut viimeisen kuukauden ajan enemmän ja vähemmän hunningolla, eikä juuri mitään olla tehty. Intoa siis oli, korvia ei niinkään. Uusi paikka, muutama uusi ihminen, eli toiveena mulla oli ainoastaan se, että Noppa ei karkaa tekemään mitään tyhmää.

Tehtiin ylläolevaa rataa, jossa mittasuhteet on ylläripylläri aivan miten sattuu. Oikeasti siis mm. kakkoshypyn ja putken välistä mahtui ihan kulkemaankin :D No enivei, miten hirvittävän hieno aksakoira mulla onkaan! <3 Sillä oli intoa kuin pienessä pitäjässä, mutta korvatkin oli mukana. Aikamoista. Tosi tarkastihan mun pitää edelleen se ohjata joka ikiselle esteelle, mutta koko ajan paremmin ja paremmin se irtoaa mun kädestä ja hakee itse esteitä. Paljon epäonnistuneita yritelmiä, mutta paljon myös hienoja onnistumisia :)

Toista pätkää en tajunnut edes piirtää, mutta se meni ylläolevaa rataa hiukan muuttamalla: vitoshyppy, putki, ykköshyppy ja kakkoshyppy. Treeninä siis kahden vikan hypyn valssi ja toisaalta myös putkelta hypylle irtoaminen. Tätä musta eteenpäin irtoamista pitää treenata enemmän, koska Noppa ei sitä ihan hanskaa vielä. Putken jälkeen se joka kerta jäi kieppumaan ja odottamaan mua, mutta meni hypylle lopulta kuitenkin käskyllä. Eli joko irtoamistreeniä tai sitten mamma opettelee juoksemaan entistä lujempaa ;) (Valitsen ensimmäisen vaihtoehdon.)

Kaiken kaikkiaan ihan ältsin kivat treenit. Noppa yllätti positiivisesti ja on treenien jälkeen ollut arjessakin taas paljon helpompi kaveri :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kohti parempaa elämää

Rakkulainen sidekalvontulehdus ja muita kuulumisia

Kasvua, leikkitreffejä ja korva-ajatuksia